ZIEN: Anna Nooshin reageert op kritiek
Anna Nooshin is niet meer weg te denken uit de mediawereld. Ze presenteert, ze vlogt, ze heeft een eigen blog, een sieradenlijn én een lingerielijn. De keerzijde van al dat succes, is kritiek. In een artikel over social influencers in de Volkskrant, kreeg Anna dan ook het onderste uit de kan.
Invloed op het vrouwbeeld
In het artikel zijn twee journalisten op onderzoek uitgegaan over de wereld van het vloggen. In het artikel schrijven de twee over wat de invloed van influencers is op het vrouwbeeld van nu. De twee dames kaarten aan dat de grootste vloggers het voornamelijk hebben over wat ze doen en waar ze gewinkeld hebben, maar niet met hun problemen op de proppen komen. 'En dat is ook wel interessant. Want als je dat dus wél gaat doen, kijkt er dus niemand!'
Marketingterm
Bij RTL Boulevard reageerde Anna op de kritiek. Naar haar zeggen heeft ze zichzelf nooit influencer genoemd, maar is dit meer een marketingterm waarmee je vloggers en bekende mensen uit de online wereld kunt aanduiden. 'Een deel van waarom mensen zo graag naar vlogs kijken en waarom ze zo goed werken, is dat je gewoon wilt weten hoe het leven van iemand is!'
Bekijk de video hieronder. Wat vinden jullie van deze kwestie?
Bron: RTL
Lees ook: